Monday 20 October 2014

Tips Kulit Putih Gebu

Assalamualaikum.

Eceeeh, kemainn punya tajuk. TIPS KULIT PUTIH GEBU! Padahal kulit aku takdak lah gebu sangat aihh. Tapi apa yang aku boleh cerita, masih dalam proses. Maksudnya, kulit aku mengalami improvement lah dari dulu. Sebenarnya aku eksaited nak cerita ada produk magik ni yang mampu membuatkan korang rasa persis song ji hyo *hiperbola sangat aihh. hihi


Currently, kulit aku memang jenis putih. TAPI, pori aku besar gedabakk! Bintik hitam Bintik Putih semua sewa muka aku ni hah! Rendah diri tauuu. TAPI dengan adanya produk magik yang aku nak consume secara konsisten ni. Aku yakin. Kulit aku akan bertambah suci sesuci lebaran. hihi AIyokkk.

 Kalau nak ikutkan, banyak aje cara traditional nak putihkan kulit ni. Cer engkorang google aje. Ada tu suggest banyakkan makan sayur sayuran lah, tempek telur tetiap malam lah, minum air rebusan akar kayu lah and watsoeva lah hihi. Tapi masalah besar sekarang ni, aku selalu memandang enteng terhadap sayur dan kalau tak de sayur tu bagi aku takpe. aku tak kisah hihi

 So, macam manalah nak maintain kulit cantik kalau selalu lupakan sayur kan? Macam kacang lupakan kulit tuu, Dan macam mana nak pastikan kita sentiasa dapat vit e, vit c dan vit b kan???

Sejak aku consume produk magik, aku dah berani tempek gambaq sepiaq aku kat instashop aku



terimalah aku seadanya. sensaja aku bagi pose cenggini. depa kata kulit aku makin makin glowing.





Apakah produk magik yang aku gembar-gemburkan itu? Jeng jeng jeng. SET PRETTY ZINTA nama diberi. Dalam Set ini ada 3 benda iaitu VITAMIN C, VITAMIN E DAN B COMPLEX. Pembaca tertanya-tanya apakah jenama untuk Set Pretty Zinta ini. cheewaah. Tentulah jenama SHAKLEE.

Kenapa SHAKLEE menjadi pilihan hatiku? Masa aku zaman hingusan dulu, aku main beli je produk muka ni. biasalah senang cerita aku ni senang terpengaruh dengan produk produk cantik ni. nak kata taksub tuu..emmm, bolehlaah hahah Tetapi sekarang ni bila umur dah masuk zaman 20 an, kesedaran aku tentang produk organik dan semulajadi meningkat sehingga ke tahap maksima, lantas aku mulalah menggoogle, rata rata blogger ramai yang mencadangkan supaya cari vitamin yang natural, rawat dari dalam dulu barulah luarannya gojes kau makk. Dan cari punya cari, Shaklee lah jawapanku.

 Bila diselidik, amboi rupa-rupanya sudah lebih 50 tahun bertapak di bumi Allah ini. Bayangkanlah sudah bertahun lamanya bertapak, mestilah produknya hebat hebat dan mengagumkan kan? ye dak?


nampak tak??? inilah rupa vitamin c shaklee yang sedang hot di pasaran



inilah rupa vit e shaklee yang gelap diluar tapi berguna didalam bagai pinang dibelah dua.kuang kuang kuang

Dan mempersembahkan SET PRETTY ZINTA. jeng jeng jeng

Memang Berbaloi jika anda memiliki Set Pretty Zinta ini. Bukan hanya untuk kecantikan malah untuk kesihatan menyeluruh juga



Lets check it out all the functions!!! eceewaaah. Secara ringkassnya tetapi padat dan mesra!

VITAMIN C SHAKLEE
For those yang nak cerahkan kulit. Bukan hanya kulit wajah tetapi for the whole body. Tetapi harus ingat, Bukannya boleh transform dengan hanya sebiji sahaja. ianya mengambil masa dan kesannya insyaallah boleh nampak dalam 2 minggu. Banyak lagi fungsi Vit C ni selain untuk kulit ianya untuk meningkatkan sistem imun dalam badan. Nak demam? nak selesema? cepat cepat ambil Vit C. Insyaallah dengan kuasa NYA, sembuhlah kamu.

info lanjut tentang vitamin C Shaklee >>>>>>>>>>>>  VITAMIN C SHAKLEE

VITAMIN E SHAKLEE
Jeragat Whitehead Blackhead Parut lama dan baru. Inilah ibunya. Jadikan ia teman sejati anda. Untuk masalah lingkaran hitam bawah mata pom boleh ambil ia. Memang sangat membantu. Kulit cerah glowing mowing dan yang paling sukanya, Tona kulit lebih sekata. YEAY! Bagus juga untuk lelaki. Sebab untuk masalah dalaman dan kesuburan lelaki. Vitamin E memang berkesan.

 info lanjut tentang vitamin E Shaklee >>>>>>>>>>>> VITAMIN E SHAKLEE

B COMPLEX
Haaa, yang ni pula orang duk gempar gempurkan inilah UBAT ANTI STRESS. hihi B complex Shaklee ni akan mengstabilkan hormon engkorang yang tunggang langgang tu dan juga MASALAH JERAWAT batu mahupun pasir. Insyaallah, semuanya tiada. B complex juga penting untuk kesihatan menyeluruh. Ibu mengandung sangat bagus ambil ia. Siap dah ada asid folik lagi. ohoiii.

info lanjut tentang vitamin B Complex Shaklee >>>>>>>>>>>> VITAMIN B COMPLEX SHAKLEE

ada orang bagi feedback kat stegrem titeww. syuka syuka syuka,


Aku dah update testimoni testimoni di entry ini ye kawan kawan. Jemput tengok tau hihihi TESTIMONI TESTIMONI SET CANTIK SHAKLEE

Kawan-kawan sekalian, untuk kesan yang lebih cepat dan berkesan untuk mendapatkan kulit putih gebu, korang mesti cuba gabungan SET PRETTY ZINTA plus ESP SHAKLEE.
Maksudnya, Vitamin B-Complex, Vitamin C, Vitamin E & ESP Shaklee. Dan kesannya memang hebat!!! Seriusss korang patut cuba!


info lanjut tentang ESP Shaklee >>>>>>>>>>>> ESP SHAKLEE


Okey. Last but not least. Boleh follow instashop aku lah. Taip @SYAZAFARIS.SHAKLEE yer, Tak sabar sabar sangat. Wassap terus aku 018-7886760.

Feel free to share. Thank you for reading. Love you all. Moga berjumpa lagi.


Berminat mencuba Set Pretty Zinta SHAKLEE?
Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee


1 comment:

  1. PERHATIAN!!!!! PERHATIAN!!!!!!!
    nak kulit GLOWING dan PUTIH GEBU seluruh badan?
    nak jadi yang paling MENAWAN di kalangan kawan dan rakan sekerja?
    nak produk yang JANJI BERKESAN tanpa kesan sampingan?

    cubalah zettawhite whitening kapsul dari Taiwan!!
    inilah rahsia kulit artis Taiwan begitu putih dan cerah!!!
    inilah peluang anda memiliki kulit yang serupa artis!!

    Mengapa zettawhite?
    <3 capros dari Phyllanthus emblica (US whitening Patent 6124268、6290996、6235721、6362167、6649150、8206757、EP 1465589 B1) : sudah ada research paper mengesah ia ada whitening effect . Memutihkan badan dengan mengurangkan melanin
    <3 revasterol: anti-penuaan
    <3 ceramide: membaiki cell, mengurangkan flek hitam, melembapkan kulit
    <3 l-cysteine:mengambil tempat dlm proses pembentukan l-glutathione. Ia juga mengurangkan jeragat, pigmentasi
    <3 coq10 (US7910340、DE60225478、EP1466983、RU2298035、AU2002357526、CA2471763、JP5074287、CN100523205、I349039 skin patent): dari kilang kanebo, japan yang adalah kilang penghasilan coq10 terbesar di dunia dan mempunyai pengalaman dlm hasilan coq10 selama 40 tahun yang menghasil 100% natural coq10, bukan sintetik. Sudah ada research ia dpt mengurangkan kedut.
    <3 bioperine (US Patent 5536506 ; 5744161; 5972382 ; 6054585;、JP3953513、CA224746,EP0810868): meninggikan absorption semua content lain, biar semua yang dimakan berefektif & X dibazir!!

    nak order?
    pm page: https://www.facebook.com/Zaqueno-Skin-1698193270483766/?ref=bookmarks
    >> direct link ke pm: https://www.facebook.com/messages/1698193270483766/
    atau whatsapp 010-840 9080
    >>direct link ke whatsapp: https://api.whatsapp.com/send?phone=60108409080
    atau wechat: zaqueno

    ReplyDelete

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page