Monday 20 October 2014

Student Life : Malam Silang Budaya (MASIBU) 2014

Assalamualaikum semua.

Hari ni nak bercerita tentang Malam Silang Budaya atau nama singkatannya MASIBU. Event MASIBU ni sebenarnya dijayakan sepenuhnya oleh pelajar pelajar tahun satu dengan bantuan Majlis Tertinggi Mahasiswa Kolej Tun Perak. Oh ye, sekarang ni aku dah tahun ketiga. Bila diingat balik, rasa macam baru je daftar masuk UPM ni. Rasa macam baru semalam aku habis final exam tahun satu dulu. Adoii, tak sabar nak habis. Yeayy!! Ada lebih kurang setahun lebih lagi. Tak zaabarr sangat. Orang kata, masa gini memang tak sabar nak habis, Tapi once kau dah habis, mulalah meraung raung nak sekolah balik. aiyokkkkkk! Papepom, doakan aku grad on time lah ye!

Okaii. Tema event MASIBU 2014 adalah coretan warna warni dan tema pakaiannya adalah tradisional. So, aku pakai ajelah baju kurung ku. hihi. Okey, biarlah aku komen serba sedikit. Pada malam itu, ada 5 pertandingan persembahan antara pelajar tahun satu dan bagi aku semua macam kureng sikit dari tahun lepas lepas. Bukan aku je yang kata, ramai kot orang komen begitu. Tapi tak mengapa, secara keseluruhan event Masibu ni dikira berjaya lah.

Dan yang paling best, aktiviti bergambar selepas event ini lah hihi. Oh  ye, Semester ni aku dilantik sebagai Sekretariat Keusahawanan. okeyy. layann dulu gegambarr.

Bersama hakak hakak senior, kak atun dan kak qema

cantikk tauuuu deko diorang TT

selpie lagi

jangan terpedaya dengan badannya, dia masih kanak-kanak

sebahagian barisan MTM bersama felo.

okaiii, ini model hot okai. hihi





Banyak lagi sebenarnya gambar dalam koleksi aku. Tapi semua dalam fon lah. Ni baru suku aja ni. Masing masing eksaited bila nak bergambaq ni. ohoiiii.

Thank you for reading!
Moga berjumpa lagi .



No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page