Sunday 2 November 2014

About Me


{ Siapa Saya? }




Hai, Assalamualaikum. Saya Syaza. Founder of SyazaFaris.

Kepakaran saya adalah membantu anda tidak kiralah anda siapa, sama ada golongan bekerja, suri rumah mahupom pelajar dalam mendapatkan kulit yang cantik, glowing dan senang cerita kulit wajah yang bebas dari sebarang cela dengan cara yang mudah tetapi selamat.


Masalahnya masyarakat diluar sana mudah terpedaya dengan janji janji pelbagai produk yang mampu memberi kesan drastik dan ternyata produk sebegitu tidak selamat kerana mengandungi bahan-bahan yang boleh memudaratkan dan dapat merosakkan kulit. 

Selain itu, saya pakar dalam memberi konsultasi untuk produk Shaklee. Apa itu Shaklee? Shaklee adalah produk makanan tambahan, bukan ubat ye. Shaklee adalah vitamin semulajadi dimana tiada pewarna, pengawet dan juga bahan kimia yang merbahaya.

Selama lebih 50 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada SHAKLEE kerana telah berjaya membuat sesuatu yang sangat berbeza dari produk yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT dan terbukti BERKESAN.

Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan sepenuh hati pada tiga perkara iaitu SENTIASA SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Saya  juga membantu mereka yang ingin menjana pendapatan dari 2 ke 6 angka hanya secara side income dan hanya dari rumah dengan teknik pemasaran yang betol.
Inginkan bantuan saya

Boleh hubungi Syaza sekarang ye.

Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee

Hanyalah manusia biasa yang bercita-cita menjadi seorang jutawan yang beriman.. Pernah mencuba pelbagai produk kecantikan sebelum jatuh cinta dengan SET PRETTY ZINTA. Dari entry ini ditulis, aku ada lagi setahun setengah untuk bergraduasi . Ohh, tak sabar sangat nak habiskan degree dan meneruskan kehidupan yang mencabar dan berliku liku ini dengan tenang. 

Sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page