Saturday 29 November 2014

Cara Memulakan Bisness Shaklee & Menjadi Ahli Shaklee


Assalamualaikum.

Aku memulakan Bisness Shaklee ini kira-kira 6 bulan yang lalu. Alhamdulillah, aku mula nampak masa depan & hala tuju & matlamat hidupku. Dalam perkiraan aku, bisness Shaklee ni amat mudah dan tidak membebankan dan yang paling bisness Shaklee ni sangat sesuai untuk aku yang masih bergelar seorang pelajar. Malahan, ramai sahaja pekerja kerajaan mahupom swasta, dari peringkat biasa ke golongan profesional yang menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee. Ini membuktikan Shaklee adalah satu bisness yang amat mudah dan tidak membebankan. Emm, sayangnya saya kat bisness Shaklee saya ni.



Menjana Pendapatan sehingga 6 Angka Dengan Shaklee

Betul ke? Betul ke dengan hanya berbisness Shaklee, aku boleh menjana pendapatan sehingga mencecah 6 angka? Sebelum aku menjadi ahli Shaklee inilah persoalan yang bermain main dalam kepala aku. 

Jawapannya, Betul. Malah ada yang sudah menjadi JUTAWAN dah pom dengan menyertai Bisness Shaklee ni. 

Harus diingat. Ramai yang mendaftar untuk menjadi ahli Shaklee tetapi beberapa bulan kemudian, senyap tanpa khabar berita. Oleh itu, untuk menyertai Bisness Shaklee perlu tanamkan keazaman yang kuat untuk berjaya. Kata nak capai 6 angka dengan Shaklee. Haruslah bersungguh-sungguh dan jangan mudah putus asa. Pernah dengar kan, kejayaan tidak akan datang bergolek tanpa usaha yang gigih.

Di samping menjadi kaya dengan Bisness Shaklee, niatkan juga untuk membantu orang ramai yang menghadapi masalah kesihatan, niatkan supaya dengan produk kesihatan Shaklee ni dapat menambah nilai kehidupan orang lain, niatkan supaya dengan kekayan yang kita dapat dengan Bisness Shaklee ni dapat menambah kehidupan orang lain.

Alhamdulillah, JUTAWAN BERIMAN SHAKLEE. Itu impian aku!




Macam mana nak dapat 6 angka dengan Shaklee tu?

Caranya, kenalah jadi ahli Shaklee dulu. Ye dok? Barulah dapat merasa pendapatan dengan BIsness Shaklee ni? Dan yang lebih menariknya, modal yang diperlukan untuk menjadi ahli jauh lebih murah dari dijangkakan dan sebenarnya kita boleh menjadi ahli Shaklee ni tanpa mengeluarkan sebarang modal.

Ada dua cara untuk menjadi ahli Shaklee.
  • Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM80.00 dan anda akan mendapat starter kit tentang Bisness Shaklee & Senarai Produk Shaklee.
 
Starter Kit Shaklee


  • ATAU membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 dan dengan ini anda serta merta layak untuk mendapat bonus pertama. Wahh, kira-kira anda memang jimat RM100 lebih lebih ni sekiranya anda memilih cara yang kedua ni.
>>>>>>> Bonus anda akan dikreditkan terus ke akaun bank anda pada 14 haribulan berikutnya

Adakah saya perlu mencari orang? Adakah saya perlu menjual produk? Adakah saya perlu pos barang?
Jawapan saya. Tidak Perlu. Sebaliknya dengan teknik 'jemput-jemput' yang saya akan ajar nanti, Orang yang mencari anda dan lepas ni hidup anda huru-hara dek kerana wassap dan order masuk bertubi-tubi dan anda 'terpaksa' menikmati income geli-geli anda yang saya kira cukup untuk menampung perbelanjaan anda.

Tugas anda cukup mudah. Hanya kongsikan kepada rakan-rakan anda di facebook,twitter, blog dan instagram tentang kebaikan Produk Shaklee, Kesan yang dialami dengan Shaklee, Peluang berniaga dengan Shaklee dan banyak lagi.
Lagipula, produk Shaklee memang sudah popular. Anda tidak perlu menjual. Bila produk yang memang terbukti bagus, sudah tentu ada pelanggan yang datang kepada anda.
Anda juga tidak perlu pos barang. Anda boleh memesan order anda melalui sistem online Shaklee dan Pihak Shaklee yang akan uruskan proses penghantaran produk kepada pelanggan anda.
Mudah kan? Cuma main "klik-klik" ajer.


Betul ke produk Shaklee ni bagus? Dan lagi satu adakah produk Shaklee ni HALAL?
Betul. Produk Shaklee sudah wujud 60 tahun dahulu dan masih bertahan sehingga sekarang. Begitulah keunggulan produk Shaklee ini. Malah, pihak Shaklee telah menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya. Mereka juga menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya dan telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
Produk Shaklee 100% dijamin HALAL. Produk Shaklee ini dikilangkan di USA dan JAKIM telah mengiktiraf badan-badan tertentu untuk memeriksa status halal Produk Shaklee ni. Terbukti Produk Shaklee ni halal dan semulajadi ye kawan-kawan. Haa, jangan pula dok cari logo halal Jakim kat botol Shaklee yer. Sebab memang takde logo tu, tapi Produk Shaklee telah disahkan halal oleh badan yang diiktiraf Jakim.

Sijil Halal Shaklee 2014

 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
Kelebihan yang ketara apabila anda membuat keputusan untuk menjadi ahli Shaklee, anda akan dapat menikmati penjimatan sehingga 25% untuk semua Produk Shaklee. Sama ada anda nak berniaga ataupom nak makan sendiri, setiap produk Shaklee ada nilai mata tersendiri dan nilai mata itu akan menentukan jumlah bonus yang anda terima setiap bulan. 

Best kan? Disamping dapat merasai kehebatan dan khasiat Vitamin-Vitamin Shaklee, Yeayyy!!! dapat merasa bonus tiap-tiap bulan lagi! Ini dinamakan Program Ganjaran ataupom Cash Bonus.
Shaklee 100% semulajadi & halal


Program Kereta ataupom Car Bonus.  Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan. Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.
Anda pilih kereta idaman anda tetapi Shaklee yang tolong bayarkan. Bestnyee. Tapi haruslah melepasi syarat syarat tertentu yer.
Apakah kereta idaman anda?

Program Insentif ataupom Convention Bonus. Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat. 





Alahai terujanya bila lihat mereka yang sudah berjaya ni. Aku mahuuuu jugaa! Korang mahu tak?? hihi 

MENARIKNYA! SAYA MAHU JADI AHLI, BAGAIMANA? 

Saya akan daftarkan keahlian anda dibawah kelolaan saya. Anda cuma perlu membuat pembayaran sebanyak RM80 seperti yang saya nyatakan diatas sekiranya anda memilih cara pertama.

Maybank: 164137524636 (Nur Syaza Syamira)

Seterusnya, sila wassap ke 018-7886760 bukti pembayaran anda. Dan saya akan daftarkan untuk anda.

Sekiranya anda memilih cara kedua, anda juga boleh hubungi saya untuk membuat pesanan dan sekaligus menjadi ahli Shaklee.

FAEDAH YANG ANDA DAPAT SEKIRANYA MENDAFTAR AHLI DENGAN THECAZAMIYA

Sejurus selepas pendaftaran sebagai Ahli Shaklee dibuat, anda akan dijemput oleh saya untuk menyertai group bisness kami di facebook group dan di wassap group. Pada masa tertentu, terdapat online coaching yang akan dijalankan dan ianya termasuklah strategi-strategi rahsia untuk kita sama-sama berjaya menjadi jutawan dalam Bisness Shaklee ni.

Hal ini, di dalam group eklusif kami, terdapat ramai yang sudah berjaya. Dan inilah peluang keemasan untuk anda berguru dengan mereka. Nak berjaya kenalah belajar dengan yang dah berjaya kan. Betul tak?

Jangan segan silu sekiranya ada apa apa masalah berkaitan Bisness Shaklee ni. Terus laju-laju tanyakan di group rahsia itu untuk mencari solusi kepada masalah yang timbul. Disitu, kita ibarat sebuah keluarga yang besar. Saling tolong menolong antara satu sama lain.




ADAKAH ANDA SUDAH BERSEDIA UNTUK MENJADI JUTAWAN BERIMAN SHAKLEE??


 

Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page