Thursday 22 January 2015

VITALEA SHAKLEE MULTIVITAMIN TERBAIK

Hai



Vitalea Shaklee adalah multivitamin dan multimineral yang pertama dicipta di dunia. Asal namanya ialah Vitalize-Mineral dan disingkatkan kepada vitamin, dan perkataan vitamin digunakan hingga kini.VitaLea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.

Tablet VitaLea disaluti dengan spirulina, adalah tablet vitamin yang paling pantas terlarut dalam air. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. VitaLea telah dipilih oleh Center for Science di USA sebagai THE BEST MULTI VITAMIN.

Kebaikan Vitalea Shaklee

Memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu memori dan fokus Pelengkap nutrisi akibat pengamalan diet yang tak seimbang Keupayaan sistem proaktif bagi remaa yang sedang membesar Membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan Menyediakan asas nutrisi untuk sel-sel serta menjaga kesihatan tiroid Melindungi fungsi jantung, buah pinggang dan hati Tiada pewarna, pemanis atau pengawet tambahan

Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page