Saturday 1 November 2014

Testimoni Set Pretty Zinta SHAKLEE

Assalamualaikum.

Korang dah baca ke entry aku yang lepas, iaitu Tips Kulit Putih Gebu. Kat entry tu, aku ada bagitahu yang nak kulit putih gebu, korang kena lah ambil Set Pretty Zinta sebagai makanan tambahan seharian.

Apakah itu Set Pretty Zinta?
Set Pretty Zinta adalah nama yang aku saje saje reka untuk Setk Kecantikan Kulit Shaklee. Haruslah dari jenama Shaklee tau. Korang kena pastikan supplement yang korang ambil adalah dari jenama Shaklee. Ok! *garang nauu hahaha Ada 3 barang dalam set ini iaitu Vitamin C, Vitamin E dan B Complex. Wahh!! macam banyak jer kena ambil. Korang jangan risau, Ianya tidak akan dan tidak sesekali MEMBEBANKAN anda. Aku akan guide cara makan yang betul untuk dapatkan kulit cun melecun. Dan korang akan seronok menikmati vitamin vitamin ini disamping membelai kulit korang yang halus mulus itu.

Siapa boleh ambil Set Pretty Zinta?
Yang ada hitam hitam bawah mata, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang ada parut di muka dan badan, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang ada blackhead whitehead, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang ada jerawat jeragat, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang ada tona kulit tak sekata, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang ada kulit kusam tak bermaya, boleh ambil Set Kulit Shaklee ini
Yang paling penting, lelaki dan perempuan boleh ambil Set Kulit Shaklee ini

Jom. Aku belanja korang Testimoni Testimoni Set Kecantikan Kulit SHAKLEE ataupun SET PRETTY ZINTA.















Okey. Last but not least. Boleh follow instashop aku lah. Taip @SYAZAFARIS.SHAKLEE yer, Tak sabar sabar sangat. Wassap terus aku 018-7886760.

Feel free to share. Thank you for reading. Love you all. Moga berjumpa lagi.


Berminat mencuba Set Pretty Zinta SHAKLEE?
Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee

1 comment:

  1. banyaknya feedback yang bagus.. memang bagus pun set ini.. x rugi mencuba..

    klik disini

    ReplyDelete

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page