Sunday 25 January 2015

Ibu dan anak penggemar setia multivitamin (VITALEA) Shaklee dan Siapayang patut mengamalkan multivitamin(VITALEA) Shaklee

Hai




Ibu dan anak sama sama consume. Waaahhh, ini feedback bagusss punyaaa.Thank you my lovely customer. Jom shopping barangan.SHAKLEE dengan @cazamiya

Antara indivitu yang digalakkan mengambil multivitamin ialah:

✅anda wanita yang hamil dan menyusu anak ✅anda pengamal diet yoyo ✅anda perokok anda yang pengamal vegetarian ✅Peminum alkohol yang kerap ✅anda pesakit yang perlu mengikuti jadual pemakanan yang khusus. ✅ibubapa anda atau anda sendiri warga tua yang tidak boleh menyerap vitamin B12 ✅anda golongan yang kerap memakan makanan yang dimasak panas. Hal ini kerana vitamin hilang dalam proses memasak.

So, apa nak tunggu lagikan...nak sihat, bertenaga? Urus anak-anak, rumahtangga memang penat. Bekerja seharian pun penat, lagilah kalau kerja overtime kan...adeees...Kene cukup tenaga. Kadang makan pun tertinggal kan..makan pagi jadi makan tengahari..makan petang dah jadi makan malam terus. Makan pun benda segera-segera. Keropok lekor, kuih rengas, kuih karipap, pisang goreng...mana cukup zat makan macam tu kan...berminyak lagi tu! Jadi untuk top up zat yang kurang tu, maka ambillah Vita-Lea Iron Formular dari Shaklee.

Berminat untuk menjadi ahli Shaklee?
Berminat untuk menjana keuntungan sehingga 6 angka?
Boleh hubungi Syaza sekarang ye.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin Shaklee semulajadi yang berkualiti tinggi, anda bolehlah hubungi saya untuk sebarang tempahan dan pertanyaan.

Konsultasi yang EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih bervitamin bersama Syaza Faris.


I'm your Shaklee Independent Distributor

Syaza Faris
No id: 1285321
Sms/wassap: 018-7886760
Email: nursyazafaris@gmail.com
Fb fan page: Syaza Faris Shaklee
Follow us on Instagram: @syazafaris.shaklee

No comments:

Post a Comment

Terima kasih tinggalkan komen. Lain kali komen lagi yer. Syaza akan singgah blog korang semua!!! Tunggu!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Page